طراحی سایت

آوزش طراحی سایت و تمام مسائل مربوط به آن را بررسی میکنیم و با یکدیگر به اشتراک میگذاریم

طراحی سایت

آوزش طراحی سایت و تمام مسائل مربوط به آن را بررسی میکنیم و با یکدیگر به اشتراک میگذاریم

  • ۰
  • ۰

خاصیت Style تگ ها

همانطور که در آموزش تگ های Html گفته شد ، تگ ها میتوانند یک سری خصوصیات را در بر بگیرند که با استفاده از آنها از دیگر تگ های مشابه متمایز گردند.

یکی از مهمترین خصوصیات تگ ها ، خصوصیت Style ( خاصیت استایل ) می باشد. با استفاده از خصوصیت Style میتوان شکل ظاهری یک تگ را تعیین کرد.

قاعده ی نوشتن خصوصیت Style از Css پیروی میکند . در آموزش Css در بخش طریقه نوشتن CSS - خاصیت Style تگ ها به طور مفصل این موضوع توضیح داده شده است.

توجه : برای اطلاعات بیشتر در مورد Css و نحوه ی نوشتن دستورات Css به بخش آموزش CSS مراجعه شود.

 

طریقه استفاده از تگ استایل در Html بصورت زیر می باشد :

<p style=" color:white; border:solid 1px red; width:100px; background-color:blue; font-size:10pt; text-align:center; "> متن پاراگراف </p>

با استفاده از این کد ما تگ p ای تعریف کردیم که این تگ و محتوای آن با استفاده از خصوصیت Style ای که نوشته ایم بصورت سفارشی در آورده شده. شکل خروجی این کد بدین صورت می باشد :

 

متن پاراگراف

 

توجه  : این خاصیت از جمله خاصیت های تگ ها می باشد که در همه ی تگ ها به جز تگ های base , head , html , meta , param , style , title و script مشترک است.

  • ۹۹/۱۱/۰۳
  • سعید صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی