طراحی سایت

آوزش طراحی سایت و تمام مسائل مربوط به آن را بررسی میکنیم و با یکدیگر به اشتراک میگذاریم

طراحی سایت

آوزش طراحی سایت و تمام مسائل مربوط به آن را بررسی میکنیم و با یکدیگر به اشتراک میگذاریم

  • ۰
  • ۰

وقتی صحبت از وب سایت های تجاری و بازاریابی دیجیتال می شود ، ما ترجیح می دهیم که یک وب سایت وردپرس داشته باشیم. در حال حاضر اکثرا نیز از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده میکنند. همچنین ما بسیاری از مشتریان خود را که می خواهند تجارت موفقی در سطح اینترنت داشته باشند و محصولات خود را به نمایش بگذارند پشنهاد می کنیم. وردپرس به دلیل این که برای بازاریابی دیجیتال ابزار های خوبی دارد که می تواند این بازاریابی را تسهیل کند بسیار کاربردی است. اکثر برنامه نویسان مطرح در سراسر جهان، وردپرس را به دلایلی مانند استفاده آسان ، مقرون به صرفه و از قبل بهینه سازی شده برای سئو انتخاب می کنند. بنابراین ما قصد داریم دلایلی را که چرا ما نیاز به انتخاب وردپرس برای بازاریابی دیجیتال داریم به شما ارائه دهیم.

https://1da.ir/y9GZY7

 

وردپرس رایگان است: بله، درست شنیدید! وردپرس رایگان است. هزینه های دیگری نیز با وب سایت شما در ارتباط است مانند میزبانی با وردپرس ، ارتقا به سطح بالاتر و ... . اگر شما حتی یک فرد فنی نیستید می توانید از قالب ها استفاده کنید و به وسیله قالب های رایگان سایت خود را طراحی کنید.گوگل عاشق سایت های وردپرسی است و این یکی از دلایل بارز انتخاب وردپرس است. وردپرس کدی تمیز و آسان برای خواندن دارد که باعث خزیدن راحت خرندگان گوگل در وب سایت شما می شود و به شما کمک می کند که جایگاه گوگلی خوبی بدست آورید. پلاگین های رایگان و پولی متفاوتی وجود دارد که به شما کمک می کند وب سایت خود را به موتورهای جستجو دوستانه نشان دهید.

https://vistaapp.ir/طراحی-سایت-در-یزد/

 

قالب های واکنش گرا برای نمای بهینه شده در تلفن همراه و تبلت: تعداد زیادی از قالب های واکنش گرا برای وردپرس وجود دارد که مقیاس متناسب با هر صفحه را دارند. بنابراین وقتی صحبت از ترافیک از طریق موبایل ، لپ تاپ ، آیپد و دسکتاپ می شود ، هرگز هیچ یک را از دست نخواهید داد.

 

وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی: وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساخته شده و بعها با محبوبیتی که بدست آورد به این جا رسید. بنابراین بله وردپرس از بلاگ ها پشتیبانی می کند که برای بازاریابی دیجیتال بسیار مفید هستند. وردپرس به شما امکان می دهد به راحتی با تمام سیستم عامل ها یا حساب های رسانه های اجتماعی خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به راحتی مطالب را با دنبال کنندگان و طرفداران خود به اشتراک بگذارید. بازدید کنندگان سایت شما می توانند هر آنچه را که واقعاً دوست دارند در سایت شما به اشتراک بگذارند ، نظر دهند ، مطلب را لایک کنند و در نهایت با مطالب شما درگیر شوند.

 

تجزیه و تحلیل و پیگیری: هنگامی که شما در حال انجام هر نوع بازاریابی هستید ، تجزیه و تحلیل و پیگیری مهمترین و اصلی ترین هدف شما خواهد بود. تجزیه و تحلیل می تواند به ما کمک کند تا پیشرفت کنیم و به ما می گوید که در آن کارهای درست را انجام می دهیم. همانطور که به شما گفتم گوگل عاشق وردپرس است ، ابزارهای ردیابی و تجزیه و تحلیل رایگان زیادی در دسترس دارد. همچنین هر سایت وردپرسی دارای یک پنل تجزیه و تحلیل است که به شما می گوید چند نفر از سایت شما و چند بار بازدید کرده اند. اگر می خواهید ترافیک سایت خود را بهینه کنید ، وردپرس ابزاری قدرتمند و رایگان برای استفاده از آن است.

 

انعطاف پذیری و سفارشی سازی: وردپرس بیش از 55000 افزونه رایگان دارد ، به این معنی که اگر می خواهید در وب سایت خود تغییر ایجاد کنید یا وب سایت خود را ارتقا دهید ، افزونه های زیادی وجود دارد و می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. این انعطاف پذیری به شما امکان می دهد بدون دانستن هیچ کدی یا زبان فنی ، سایت خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد تغییر دهید.اگر فکر می کنید وردپرس ممکن است سیستم مدیریت محتوا مناسب شما باشد ، اما از نحوه شروع کار کاملاً مطمئن نیستید کافیست به صفحه سفارش طراحی سایت در مشهد مراجعه کنید و این کار را به تیم ویستا بسپارید.

  • ۰۰/۰۴/۰۸
  • سعید صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی